Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

«Розвиток креативних індустрій в громаді»: як пройшов тренінг-практикум у рамках преддипломної практики студентів 4 курсу

Студентки ОП «Реклама і звʼязки з громадськістю» Зоя Порядіна та Валерія Бондаренко у рамках преддипломної практики відвідали тренінг-практикум «Розвиток креативних індустрій в громаді». Його влаштував Харківський обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва в селищі Близнюки 🎭🎨

🧡Представниці школи культурного менеджера «Поступ» Аліна Богданович, Наталя Буйнова та Дарина Косиченко в інтерактивному форматі розкрили для місцевих діячів культури сенс креативних індустрій та роль креативності у розвитку культурної сфери громади.

🧡Присутні дізналися, що сьогодні культура — це про креативність та інноваційність, про диджиталізацію та проєктні підходи, про грантрайтинг та культурний менеджмент, а також упевнитися в тому, що креативні підходи здатні розв’язувати будь-яку проблему культурного спрямування, потрібна лише творчість та команда.

🧡Але не теорією єдиною обмежилася ця доповідь. Впродовж тренінгу учасникам пропонували різні ігри та вправи для концентрації уваги. Наприкінці за допомогою обʼєднання в групи та різних методів мозкового штурму присутні виділили декілька креативних розв’язань для обраної проблеми — відсутності розуміння батьками цінності культурного продукту для розвитку дітей.

🎬Валерія і Зоя створили декілька матеріалів на основі цього заходу, зокрема репортаж, постреліз, статтю та тікток-ролик. «Дякуємо представницям КЗ «ООМЦКМ» за цікаву можливість не тільки отримати корисні знання за тематикою дипломної роботи, а й попрактикуватися у знімальному процесі, відвідати нову культурно активну громаду та поспілкуватися з її мешканцями», — поділилися студентки.