Як відомо, «робити гроші без реклами може лише монетний двір» (с. Томас Маколей).
Тому жодна організація, державна структура, політична партія та навіть особистість не може ефективно функціонувати без реклами і просування своєї продукції/послуг, налагодження взаємно вигідних і гармонійних зв’язків із громадськістю, необхідних для формування позитивного іміджу, представлення своїх інтересів на національному або міжнародному рівнях.
Освітньо-професійна програма першого (бакалаврського) рівня «Реклама і PR» спеціальності 061 «Журналістика» дозволяє підготувати висококваліфікованих фахівців в області реклами та PR, які користуються незмінно зростаючим попитом серед роботодавців. Також вона приваблює дійсно активну і креативну молодь, оскільки вдало поєднує в собі творчу й економічну складові.
Мета програми «Реклама і PR» – підготовка висококваліфікованих універсальних фахівців у сфері журналістики, реклами і PR, здатних творчо мислити, планувати та обирати ефективні засоби маркетингових та соціальних комунікацій, створювати рекламні кампанії та просувати продукти/бренди/організації/особистості шляхом використання набутих професійних компетентностей у професійній діяльності.
Особливість програми у конвергенції маркетингових, соціальних та медіакомунікацій. Акцент на практикозцентрованому оволодінні лідерськими та творчими компетенціями, створенні та просуванні контенту.
Ключові особливості програми:
- Програма орієнтована на практичну підготовку студентів для роботи в сучасних умовах.
- Навчаючись за цією освітньою програмою ти отримаєш професію, яка поєднує в собі творчу й економічну складові, користується незмінно зростаючим попитом серед роботодавців.
- Навчальний процес здійснюють викладачі, які мають значний досвід журналістської, педагогічної, науково-дослідної і практичної роботи та забезпечують всі вимоги викладання дисциплін.
- В університеті створена потужна практична база, де студенти можуть створювати різноманітні рекламні та медійні продукти: газета для абітурієнтів “Моя кар’єра”, щотижневі випуски новин про життя університету, тематичні програми, іміджеві відеофільми, рекламні ролики, університетські сторінки в соціальних мережах (Instagram, Facebook).
- Ти потрапляєш в творчу атмосферу креативу та самореалізації, в колектив цікавих неординарних особистостей, з якими хочеться творити та втілювати креативні ідеї та проєкти в життя.
Під час навчання ви зможете оволодіти компетентностями:
- створення і просування брендів, вибору ефективних засобів маркетингових комунікацій онлайн та офлайн;
- розробки іміджу компанії та управління її репутацією;
- генерації креативних та ефективних рекламних та PR-кампаній;
- написання статей, прес-релізів, рекламних текстів, ведення блогів, просування брендів у соціальних мережах;
- ораторського мистецтва, публічних виступів;
- організації прес-конференцій, презентацій, виставок, різних івентів;
- будування внутрішніх комунікацій та корпоративної культури в компанії тощо.
Студенти, які навчаються на ОП «Реклама і PR», мають творчу свободу для самовираження, вони активно долучаються до практичної роботи відділу маркетингу і комунікацій університету , створюють рекламні та медійні продукти, знімають інтерв’ю, випуски новин, тематичні програми, іміджеві та рекламні роліки, долучаються до ведення сторінок в соціальних мережах, стають організаторами PR-заходів, івентів, а також завжди приймають участь і перемагають на тематичних конкурсах.
Підготовку здійснює кафедра управління соціальними комунікаціями
Переглянути освітнью-професійну програму 2022/2023 року можна за посиланням
Запрошуємо! Креативна молодь обирає ОП «Реклама і PR»!