Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

НОВИНИ

Новини, оголошення та події:

9-й Харківський студентський фестиваль реклами у ХНЕУ ім. С. Кузнеця

У п’ятницю, 1 грудня, у коворкінгу ХНЕУ ім. Семена Кузнеця відбулися заключні заходи 9-ого Харківського студентського фестивалю реклами, що організований спільно зі Спілкою рекламістів України, яку очолює Євген Ромат👏🏻🏆🎉

Подія складалася з програми майстер-класів, великої експозиції робіт та нагородження переможців творчого конкурсу. Фестиваль проходив у змішаному форматі, що надало змогу доповідачам і відвідувачам бути присутніми як офлайн, так і онлайн 💻🤗

Фестиваль урочисто відкрив ректор ХНЕУ ім. С. Кузнеця, професор Володимир Пономаренко.
Зі своїми доповідями та майстер-класами виступали: Голова спілки рекламістів України, професор КНУ ім. Т. Шевченка – Євген Ромат, а також успішні рекламісти, медійники, маркетологи та культурологи. Експерти поділилися власним досвідом створення реклами, проведення івентів, пошуку цікавих рішень та успішними онлайн-кейсами☝️🏼🤓

Студенти та викладачі факультету Міжнародних відносин і журналістики також відвідали захід та прийняли активну участь у його організації. Зазначимо, що в складі почесного журі фестивалю була Катерина Яресько – завідувачка кафедри управління соціальними комунікаціями.

Крім того, Катерина Ларіна – доцентка кафедри управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. С. Кузнеця, маркетологиня та студентки 4 курсу ОП «Реклама і PR» Валерія Бондаренко та Анастасія Славінська виступили з майстер-класом про етапи створення рекламного продукту на основі бренду Starbucks.

Студентки поділилися своїми враженнями від івенту:
«Було приємно не лише виступити самим на такому масштабному заході, а й відчути професійну рекламну атмосферу. Багато спікерів говорили корисні та цікаві речі, а роботи учасників фестивалю вразили своєю креативністю та нешаблонністю. Найбільше порадувало те, що захід пройшов на базі рідного університету!»🤍🤩

Цей фестиваль надав можливості креативним школярам і студентам почати реалізовувати себе в рекламній сфері. Захід також виявився теплим нагадуванням про подібні події за мирних часів ❤️🕊

Дякуємо всім за участь! Зичимо подальших успіхів та креативних ідей під мирним небом України!

Оголошуються вибори голови молодіжної організації Університету

Оголошуються вибори голови молодіжної організації Університету!

Якщо хочете бути студентським лідером та розвивати студентське самоврядування у рідному Університеті – це ваш шанс!

Заповніть гугл форму та доведіть, що ви гідний бути лідером ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Чекаємо на ваші заявки за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUcqVPxFK1V9eftHRZf0t3xgTHby9aOBAGmYTzNl8-yFFjRA/viewform?usp=sf_link

Дати подання заявок з 1.12.2023 – 5.12.2023 рр.

Вибори на посаду Голови молодіжної організації університету відбудуться 16 грудня 2023 року!

ХНЕУ ім. С. Кузнеця вже чекає на своїх лідерів!

Відбулася онлайн-зустріч із випускником: Марко Сировой поділився досвідом праці кореспондентом у LIGA.net

28 листопада студенти спеціальності 061 «Журналістика» кафедри управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. С. Кузнеця взяли участь в онлайн-зустрічі, гостем якої став Марко Сировой, випускник нашого університету, кореспондент новинного порталу LIGA.net та лавреат премії Media Development Foundation «25 до 25: молоді та зухвалі».

У своєму виступі Марко поділився своїм досвідом у сфері журналістики. Детально розповів про тонкощі монетизації медіа та висвітлив важливі аспекти редакційної політики й медіаменеджменту. Також випускник поділився власним поглядом на процес інтерв’ю, зазначивши декілька цікавих інсайтів 💭

Після виступу Марка студенти та викладачі активно долучилися до обговорення, ставлячи запитання, що стосувалися актуальних умов роботи редакції. Він із задоволенням відповідав на кожне, ділячись своїм професійним баченням та підходами до журналістської роботи.

Зустріч завершилася словами подяки в адресу Марка Сирового за цінний досвід, яким він поділився з молодшими колегами 👏🏻

Авторка тексту: Діана Горопашна

2 грудня відкриваємо для всіх Медіастудію професійних навичок факультету МВіЖ ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Привіт👋🏼 А у нас чудова новина!
Відкриваємо для майбутніх абітурієнтів двері крутої Медіастудії факультету Міжнародних відносин і журналістики та кафедри управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Запрошуємо на регулярні майстер-класи, щоб занурити вас у цікавий світ фото/відео, знімального процесу і сформувати професійні навички, потрібні кожному з нас щодня.

📌 2 грудня о 12:00 відбудеться відкриття студії мультимедіа та перший майстер-клас за темою: «КОМПОЗИЦІЯ», на якому ви дізнаєтесь про:

•важливі правила композиції фото і відеокадру
•які налаштування камери допоможуть зробити правильну композицію
•чому професійне відео зазвичай користується «горизонтальним» форматом?
•правило третин або золотого перетину

Заняття проведе Станіслав Чепурко – автор, режисер, оператор та режисер монтажу багатьох телевізійних проєктів, викладач дисципліни «Мультимедійні технології. Практика». В минулому телевізійний режисер. Володар премії «Телетріумф» за 2000 рік.

Зацікавило? 👀 Якщо так, тоді хутчіш реєструйтеся за цим посиланням:

https://forms.gle/CPtC3c9wPXL15FdY9

Чекаємо у суботу 2 грудня о 12.00 у нашому університеті за адресою:

пр. Науки, 9А, студія Мультимедіа🎬, 2 корпус, 29 аудиторія.

Як створити рекламу з нуля: продовження занять для школярів у науковому гуртку “Захоплюючий світ медіа та реклами”

У суботу 25 листопада продовжилася подорож до захоплюючого світу медіа та реклами для учнів старших класів у рамках занять у наукових шкільних гуртках факультету.

Інтерактивний майстер-клас на тему «Як створити рекламу з нуля: від ідеї до втілення?» провели студентки-журналісти 4 курсу Альона Невдачина, Валерія Бондаренко та Анастасія Славінська✨

Учнями старших класів було розглянуто п’ять основних етапів створення будь-якої реклами. Кожний етап супроводжував інтерактив: юні рекламісти генерували ідеї за допомогою методу мозкового штурму, описували цільову аудиторію, вгадували бренди за слоганами, дивилися рекламний міні-фільм. Також від студентів вони отримали важливі поради щодо створення ефективної текстової та візуальної частин рекламного повідомлення💡

Учасники були присутні як в аудиторії, так і в онлайні в ZOOM. На завершення всі відзначили, що майстер-клас був дійсно цікавим та корисним, і обіцяли обов’язково долучитися до наступних занять у науковому гуртку☝️

Запрошуємо всіх бажаючих приєднуватись♥️

Зареєструватись на шкільні гуртки можна за посиланням: https://forms.gle/RAvVTaqn9UXEJ6gt8