Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

НОВИНИ

Новини, оголошення та події:

OPEN DAY Інституту Міжнародних відносин ХНЕУ ім. С. Кузнеця📅 25 червня | 🕚 11:00 | Офлайн

Хочеш навчатися в ТОПовому економічному виші України та відкрити двері у світ міжнародної кар’єри? 🌍 Тоді приходь на OPEN DAY Інституту Міжнародних відносин ХНЕУ ім. С. Кузнеця.

Це місце, де:

  • поєднуються традиції та інновації у навчанні;
  • готують генерацію фахівців-міжнародників, готових до глобальних викликів;
  • доступні програми двох дипломів і безліч міжнародних можливостей;
  • хол університету прикрашають картини з AR-ефектом, а фасад – це власний Біг Бен!

🔍 Що тебе чекає?

  • Живе спілкування з керівництвом та студентами
  • Відповіді на запитання щодо освітніх програм, вступу, навчання, грантів, міжнародної мобільності та мовної підготовки
  • Екскурсія університетом і знайомство з його атмосферою
  • Подарунки та приємні враження✨

👉 Реєструйся і запрошуй своїх однокласників!

📍 OPEN DAY — твій крок до міжнародного успіху.

🤩До зустрічі 25 червня!

Документи на соціальну стипендію!

Шановні студенти ННІ Міжнародних відносин, які навчаються за державним замовленням і мають пільги для нарахування соціальної стипендії!


Відповідно Постановам КМУ №1050 , №1047 , №1046 , відповідно Постанові КМУ №1045 та Положення про порядок призначення і виплати стипендій студентам, аспірантам і докторантам, які навчаються у ХНЕУ ім. С.Кузнеця,

здобувачам вищої освіти, які ВПЕРШЕ претендують на соціальну стипендію, необхідно принести до дирекції або надіслати Новою поштою (обов’язково кур’єром, оплата за рахунок відправника) на адресу університету (пр. Науки, 9-А, ауд. 218 гол. корп.) на ім’я Яловега І. Г., тел. отримувача: (050)678-62-22, наступні документи до 12.06.2025:

1) заява про призначення стипендії, написану від руки, відповідно до зразка;

2) копії документів про підтвердження статусу (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або інша довідка/ки, відповідно до категорії) (у 3-х екземплярах);

3) копія студентського квитка (у 3-х екземплярах);

4) копія паспорту (у 3-х екземплярах);

5) копія довідки про реєстрацію місця проживання або витягу з реєстру територіальної громади, який містить відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання (у 3-х екземплярах);

6) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (у 3-х екземплярах);

7) копія свідоцтва про народження дитини (у 3-х екземплярах);

8) картонна папка-швидкозшивач (1 шт.);

9) файли (3шт.).

Здобувачам вищої освіти, які НЕ ВПЕРШЕ ПРЕТЕНДУЮТЬ на соціальну стипендію, необхідно принести до дирекції або надіслати Новою поштою (обов’язково кур’єром, оплата за рахунок відправника) на адресу університету (пр. Науки, 9-А, ауд. 218 гол. корп.) на ім’я Яловега І. Г., тел. отримувача: (050)678-62-22, наступні документи до 12.06.2025:

1) заява про призначення стипендії, написану від руки, з відповідно до зразка;

2) копії документів про підтвердження статусу (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або інша довідка/ки, відповідно до категорії) (у 3-х екземплярах);

3) копія студентського квитка (у 3-х екземплярах);

4) копія паспорту (1 екземпляр);

5) копія довідки про реєстрацію місця проживання або витягу з реєстру територіальної громади, який містить відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання (1 екземпляр);

6) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (1 екземпляр);

7) копія свідоцтва про народження дитини (1 екземпляр);

8) файли (3шт.).

Якщо будете надсилати Новою поштою, спочатку надсилайте у телеграм фото заяви Яловезі Ірині Георгіївні на перевірку.


Будь-ласка, при написанні заяви зверніть увагу на наступне:

1) робіть зліва відступ 1,5–2 см.;

2) при написанні категорії, до якої ви належите, скористайтесь Додатком (у стовпчику Для заяви);

3) при написанні періоду нарахування стипендії вказуємо: 

бакалаври: з 01.07.2025 р. по 31.01.2026 р.,

магістри: з 01.07.2025 р. по 31.12.2025 р.,

 при цьому:

– якщо термін дії довідки (стосується таких категорій як особи з інвалідністю чи малозабезпечені сім’ї) завершується раніше закінчення семестру, то вказати в заяві дату завершення отримання стипендії з довідки;

– якщо студенту виповнюється 23 роки в середині семестру, то кінцевою датою в заяві буде місяць народження (наприклад, 23 роки виповнюється 6 жовтня, в заяві пишемо до 06.10.2025 р.);

4) коли пишете про документи, які надаєте, пишемо «копія…» і вказуємо назву документу/ів, що надаємо для підтвердження категорії (документи вказані в додатку в останньому стопчику, якщо їх декілька, то вказуємо всі). Вказуємо лише документи для пільги, а не всі документи, які подаємо до деканату.

5) дату біля свого підпису не вказуємо.


Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних місць на навчання за державним замовленням!

Відповідно до «Положення про порядок переведення студентів Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, що навчаються за кошти фізичних або юридичних осіб на вакантні місця навчання за кошти державного бюджету», ухваленого Рішенням вченої ради Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця від 27.08.2024р. протокол №9 та введеного в дію наказом ректора Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця від 27.08.2024р. №231/1.

Оголосити конкурс на заміщення вакантних місць державного замовлення:

на 4 курсі здобуття вищої освіти (4 курс – 2021 рік вступу) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка, для навчання за державним замовленням денної форми здобуття вищої освіти – 1 (одне) місце;

на 4 курсі здобуття вищої освіти (4 курс – 2021 рік вступу) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент, для навчання за державним замовленням денної форми здобуття вищої освіти – 1 (одне) місце;

Студенти, які здобувають вищу освіту за кошти фізичних або юридичних осіб протягом чотирьох робочих днів з дати оголошення конкурсу повинні особисто надати до дирекції інституту заяву на ім’я ректора ХНЕУ ім. С.Кузнеця для переведення на державне замовлення.

До заяви додаються:

документи, які посвідчують право на переведення для здобуття вищої освіти за кошти державного бюджету щодо постанови 1224 «Порядок переведення на навчання за державним замовленням окремих категорій здобувачів фахової передвищої, вищої освіти, які зараховані до закладів фахової передвищої, вищої освіти до 2021 року включно на місця, що фінансуються за кошти фізичних та/або юридичних осіб»; документи на підтвердження участі студента в науковій роботі та громадському житті Університету (сертифікати, грамоти, подяки тощо).

До уваги студентів та викладачів!

До уваги студентів та викладачів!

Навчально-науковий інститут Міжнародних відносин нагадує – що вже розпочався заліковий тиждень!

Відомості з залікових дисциплін та курсових робіт ОБОВ’ЯЗКОВО після заповнення у кабінеті викладача через систему ПНС та підписання їх власним КЕПом, потрібно відправити на електронну пошту ННІ МВ: mvg@hneu.net до 30.05.2025 включно.

Також, можна надати відомості в директорат підписані власноруч.

За екзаменаційними дисциплінами потрібно ОБОВ’ЯЗКОВО внести накопичені студентами бали за семестр до екзаменаційних відомостей у ПНС в терміни визначені графіком навчального процесу (до 30.05.25 включно) для допуску студента до екзамену.

Звертаємо Вашу увагу, що після 30.05.2025р. внесення балів з допусків до екзамену та залікових дісциплін буде заблоковано!

На сайті ННІ доступний розклад літньої екзаменаційної сесії 2024-2025 н.р.

http://dekinter.hneu.edu.ua/650-2/

Дякуємо за співпрацю!

Додаткові бали!

Шановні студенти, що навчаються за державним замовленням (бюджет)!
Відповідно до Положення  ”Про порядок формування рейтингу успішності студентів ХНЕУ ім. С. Кузнеця для призначення академічних стипендій” за бажанням можуть надати довідки та всі підтверджуючі документи для нарахування  додаткових балів щодо основних досягнень у науковій, науково – технічній діяльності, громадському житті, творчій та спортивній діяльності для врахування їх у рейтингу на призначення академічної стипендії.  

Срок подачі довідки в електронному вигляді (зразок додається) та підтверджуючих документів (обовязково до 23.05.2025р. включно) на електронну пошту деканату mvg@hneu.net :

  1. В одному документі повинно бути сама довідка та всі підтверджуючі документи стосовно цих додаткових балів;

    2. Документ повинен бути названий Прізвище_ група_курс відповідно зразка довідки.

    Обов’язково в довідці вказуйте прізвище та ініціали викладачів, співробітників університету, голів підрозділів, які своїм підписом підтвердять вашу участь у заходах.

    Для розділу з наукової роботи ОБОВ’ЯЗКОВО потрібні додати в електронний документ фото-копії публікацій або сертифікати участі у заходах/конференціях/сертифікати/дипломи!!! Якщо у вас були тези/стаття у збірці, Ви додаєте не всю збірку, а її першу сторінку, сторінку змісту з вашим прізвищем та першу сторінку публікації, а також копію квитанції про сплату піблікації.