Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

ПРОФОРІЄНТАЦІЯ

Зимові школи факультету Міжнародних відносин і журналістики

4 січня 2023 року в рамках програми «Зимової школи» ХНЕУ ім. С. Кузнеця для школярів старшокласників та всіх бажаючих студентки 3 курсу спеціальності 061 «Журналістика» ОПП «Реклама і зв‘язки з громадськістю» Валерія Козленко, Валерія Бондаренко та Анастасія Славінська підготували та провели цікавий інтерактивний тренінг на платформі ZOOM на тему: «Як створити рекламу з нуля?» на прикладі відомого бренду Starbucks.

Під час інтерактиву учасники:

  1. дізналися все про основні етапи створення реклами на прикладі відомого бренду;
  2. узнали про нові поняття, такі як позиціонування, унікальна торгова пропозиція, аватар клієнта
  3. прийняли участь у корисних інтерактивах;
  4. почули основні поради зі створення рекламних кампаній, ефективного візуального та словесного ряду.

«Від ідеї до створення» – цей шлях проходить кожний продукт. Інгредієнти в каві поєднуються воєдино, і суспільство вже куштує результат. Подібно рекламній справі: етап за етапом, і вже наприкінці шляху створення ви отримуєте готовий рекламний продукт.

Відеозапис основного контенту майстер-класу доступний на YouTube кафедри управління соціальними комунікаціями.

5 січня студенти 1 курсу спеціальності 061 «Журналістика» провели цікавий майстер-клас у рамках «Зимової школи» ХНЕУ ім. С. Кузнеця на тему: «Захоплюючий світ медіа».

Першокурсники поділилися з учасниками своїми враженнями від навчання, показали найяскравіші проєкти, а також розповіли цінні лайфхаками та цікавинки, які зібрали за перший семестр. Ті, хто доєдналися до нас, дізналися для себе багато нового та відчули атмосферу студентського креативного життя, а також мали змогу пограти в гру «Етика для естетика» з дуже творчими завданнями! Учасники відзначили, що година корисної інформації пролетіла непомітно.

Дякуємо нашим студентам за проведення заходу!

Відеозапис цього майстер-класу доступний на YouTube кафедри управління соціальними комунікаціями.